Ny blogg!

ÄNTLIGEN!
Inte helt klar men nu kommer jag att byta blogg! 
Blogg.se har varit sjukt dåligt för mig så jag bästemde mig för att byta blogg portal! Så jag bytte till fames.se
Det är mycket enklare att göra en design och allt!
Så om ni vill läsa om allt som händer i mitt liv får ni börja läsa på fames.se/johannakillander
 
Alla inlägg flyttar med mig så ni kan fortfarande gå igen arkivet! Det finns dessutom den efterlängtade Nästa-knappen! 
Hoppas ni följer med mig♥

OMGOMGOMG!

VÄRLDENS MEST AWESOMASTE SAK HAR HÄNT!!! JAG LA JU UPP EN VIDEO SOM NI KANSKE SÅG I FÖRRA INLÄGGET! DET VAR EN VIDEO SOM JAG ÄR MED I EN TÄVLING SOM VIDEOFYME HAR DÄR MAN KAN VINNA ETT PAR URBAN EARS! DET ÄR ANDREA, NICKY OCH BIANCA SOM VÄLJER VINNARNA!
OCH JAG VET INTE OM JAG VANN HAR ABSOLUT INGEN ANNINGEN MEN JAG HOPPAS JU SÅKLART! MEN ANDREA PUBLICERADE I ALLA FALL MIN VIDEO PÅ HENNES BLOGG OCH JAG KAN INTE BESKRIVA MED ORD HUR GLAD JAG ÄR! DET SPELAR TYP INGEN ROLL OM JAG HAR VUNNIT ELLER INTE FÖR HON TYCKTE ÄNDÅ ATT DEN VAR GRYM OCH JAG HAR FÅTT MASSA VISNINHAR PÅ DEN!
BEVIS!!!!
KAN INTE LÄNKA HENNES BLOGG NU MEN NI SER JU VAD DEN HETER PÅ BILDEN OM NI INTE TROR MIG!
NU ÄR DET BARA HOPPAS ATT JAG VINNER!❤️


Dancing to #fetastelåten

Hej igen!

Nu är jag tillbaka från typ en veckas paus! Eller jag vet inte inte om jag kan säga tillbaka för jag är ju inte bäst på att uppdatera ändå! 
Jag har haft några prov den här veckan och nästa vecka blir det fler:(
Jag håller på att fixa lite nytt men jag säger inte vad än! Men det kommer tyvärr ta lite tid för jag har bara tid till sånt på helger:( jag försökte att göra en video varje helg men det tar sån tid att redigera!!! Men om jag orkar i helgen så kommer en "fall tag!" Jag har köpt lite nya saker också till hösten och sånt så om ni vill se en video eller ha ett inlägg eller något på vad jag köpt kan ni väl skriva en kommentar! 
Jag och Wilma beställde ju tillsammans på elf och det kommer nog snart (HOPPAS JAG!!!) så jag undrar om ni vill att jag ska göra en haul på det också?!
 Va på emporia igår och åt på godaste yogiboost!❤️ 

Yesterday's

Kofta/Lindex Jeans/H&M Skor/Converse

Såhär såg jag ut igår! Hade tänkt lägga upp fler bilder men det blåste så mycket så alla bilder blev suddiga:(

Tisdag

Idag är det tisdag! Och det är typ allt jag vet!
Idag skulle vicky och jag ha dansat men våran danslärare är sjuk så det blir inget:( vilket betyder att jag måste plugga massa!

Hoppas ni har nåt roligare att göra än jag❤️

Elf

Igår beställde jag och Wilma från min favorit smink sida elf!


Dans tävling!

Nu ska jag och Vicky på dans tävling! Vi ska inte dansa tyvärr men vi ska kolla på och heja på dom som dansar från vår dansstudio!
Har på mig ett par nya skit sköna byxor btw! Jag kallar dom för poopiepants! Haha! Vill ni se bättre bilder kan ni väl skriva en liten kommenterar där nere!
Bye❤️

Sleepy

Hej hej!
Idag är det FREDAG! Äntligen!
Idag har jag bara varit i skolan, inte gjort något speciellt direkt!
Nu när jag kom hem låg den här lilla sötisen på stolen❤️
Senare ska jag nog köpa godis för det var så sjukt länge sen jag köpte lösgodis! Sen blir det väl nån film eller nåt!
Bye❤️


iOS 7

Igår försökte jag uppdatera min lilla mobil till iOS 7 men det ville inte den!
Jag försökte typ hundra gånger och tillslut blev klockan så mycket så jag provade en sista gång sen gick jag och la mig och hoppades att när jag skulle vakna nästa morgon att den skulle vara klar!
Men när jag vaknade imorse stog det att det inte gick så jag gav upp och kollade instagram! Och då helt plötsligt kom det upp "iOS 7 uppdateras om 5, 4, 3..." Gissa vem som blev glad då?!
iOS 7 är helt awesome! Det finns så mycket nytt och bra! Så ni som inte uppdaterat än måste göra det!
Det finns:
Ny ringsignaler - sms ljud - mail ljud och sånt!
Helt ny design!
Kameran är helt annorlunda!
Rörliga bakrunder! (funkar bara för 4s och uppåt)
Och mycket mer!
Så här ser min iPhone ut nu:



Miss you Babe❤

Idag har varit en ganska usel dag!
Jag började kl.8 och var super trött alla lektioner! 
Efter lunchen hade rektorn bestämt att vi skulle ha skoljoggen i spö regn! 
Nu sitter jag hemma och längtar efter min lilla bebis! Hon är hos uppfödarna och ska bli parad! Så hon är borta en vecka typ!:(
Btw är det bara jag som längtar ihjäl till iOS 7?! Mickis säger att det ska komma kl.4 men vi får se!
Nu ska jag ta en dusch och sen vet jag inte vad jag ska göra!
Bye❤
 
 
 

Dansi dansi!

Hej folks!
Min dans börjar snart men jag ville bara skriva ett litet inlägg om dagen först!
Gick i skolan (som vanligt då!) började 08.20 med idrott som första lektion! Vi skulle springa typ 2km! Men det gillade jag (har jag blivit hel knäpp?!) nä men det va kul att springa på morgonen! Hellre på morgonen än kvällen... 
Efter skolan gick jag hem till Linnea! Vi gjorde en smothie av lite olika frukter som smakade roligt (enligt Linnea!) 
Kollade igenom mina bilder på mobilen och hittade den här! Nu vill jag bara ha glass ju!
Nu börjar dansen skriver mer imorgon!
Bye❤

True!



Nail tutorial!

Önske outfit❤

 
Allt från Candybykeela.se

Believe

Halsband från världens bästa Vicky❤
 
 

Pretty Amazing!

 

Cup cake te!

OMG! Kolla vad Mickis hittade när vi var och handlade! Jag ska smaka ikväll och se vad jag tycker! Jag brukar inte gilla te men när det har cup cake smaka måste jag ju gilla det! Eller hur?! 
Jag skriver en update i det här inlägget när jag smakat! Men tills dess kan ju ni skriva  en kommentar om ni tror att jag kommer gilla det även om jag inte gillar te?!❤
Update: Som sagt jag gillar inte te... Haha! Jag tycker att alla te sorter smakar samma, så för mig smakar det.. Te! Men eftersom att Mickis drack resten och gillade det så tänker jag skriva va hon tyckte! 
Smakar inte  strawberry cup cake, mer som jordgubs te! Men gott i alla fall!
Så om ni vill testa nån av strawberry cup cake och blueberry cup cake, köp inte efter vilken cup cake ni skulle gilla att äta köp istället efter blueberry/strawberry!

Nya iPhones!

Gick in på Apple.com igår och såg att det ska komma massa nya iPhone 5!
Det kommer att komma en bättre iPhone 5 (5s) och sen så kommer det en lite billigare (5c) som finns i massa färger! 5s finns i vit, svart och guld! 



Dessutom kommer ju iOS 7 den 18 så jag är ganska super glad! iOS 7 liknar typ ett gulligt litet barn spel!
Vilken iPhone gillar du bäst och vad tycker du om iOS 7?!

Cykla hem i regn men ändå på topp!

Hej hej!
Cyklade hem från Linnea för en stund sen och ja som rubriken säger så blev jag liiiiite blöt! 
Idag har varit en ganska bra dag! Jag brukar hata måndagar för:
1. Det är måndag! duh!
2. Vi slutar typ 4!
Men idag var det bra! Dagen kändes inte alls lång och tråkig som den brukar!
Nu måste jag plugga massa NO har prov på onsdag! (HJÄLP!) 
Hoppas ni har haft en lika bra måndag som jag!❤
Såhär blöt va jag när jag kom hem från en regnig cykeltur! (Bilden är under vatten och om ni inte fattar det kolla min insta! Joki00)
 
Follow on Bloglovin

RSS 2.0